piątek, 14 maja 2010

POLE BITWY

Po długim czasie wreszcie mogę coś wrzucić, co warte jest wpisu na tym zakurzonym blogu.


Po wielu trudnościach logistycznych wreszcie ukończyłem stół do gry. Ma on wymiary 180x120 cm i jest dostosowany do modularnych elementów terenu, które to są następne w warsztatowej kolejce. Bazą wyjściową była 2 cm płyta meblowa, obita plastikowymi listwami, na nią został naniesiony piasek który następnie pomalowałem brązową farbą akrylową przeznaczoną do ścian. Po kilu tygodniach doszły posypki, chciałem użyć 3 różnych odcieni, jednak okazało się to nie wypałem i musiałem zrezygnować z tego pomysłu i zamówić jeden odcień a konkretnie zestaw nr. 171623 z serii Faller Premium - zieleń łąki. niestety sklep z którego zamówiłem posypkę czekał bardzo długo na dostawę z hurtowni. Po miesiącu oczekiwania posypki dotarły, niestety, było ich za mało i 1/5 stołu została bez trawki statycznej. Muszę wspomnieć że zanim zacząłem nanosić posypkę, zrobiłem kilka "poletek" szarą farbą, by imitowały skałę. Wreszcie posypka dotarła i mogłem dokończyć stół. Całość zabezpieczyłem lakierem Purity Seal od Games workshop.

Specjalne podziękowania dla Q.B za pomoc w praktycznie każdym z etapów tworzenia stołu oraz twórcom kleju typu WIKOL który jest chyba najlepszym przyjacielem każdego modelarza.


Tak wygląda stół obecnie:

















A tu przykład do czego będzie służył:

2 komentarze:

  1. Tak tak tak !!! - bnk is back to the game !

    F****ng well done ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczególnie przypadły mi do gustu podziękowania dla producentów Wikolu :)

    Stół wypasiony, czekam na moduły terenowe!

    OdpowiedzUsuń