wtorek, 18 stycznia 2011

Steam Tank - part 3

Witam w pierwszym wpisie w roku 2011. Wpis ten będzie raczej rozliczeniem z przeszłością, niż normalnym newsem z mojego warsztatu. Gdy zaczynałem blog to na testowego newsa wrzuciłem Steam Tanka do WFB, model został ukończony, czas minął, a na blogu zostały tylko 2 wpisy nijak pasujące do reszty tu zamieszczonych. Także z dumą ogłaszam iż model który ma dla mnie specjalne znaczenie, który rozpoczynał ten blog, po długim czasie oczekiwania wreszcie dostanie zasłużony wpis.


Welcome with first post in 2011. This note will be something more than normal news from my workbench, it will be rather some kind of recall to the past. When I've started this blog, first test news was about WFB Steam Tank, time passed, model has been finished, but on my site there was no info about it, just two old posts with WIP photos. So now I can proudly present a kit that is very special for me, which was the beginning of this blog, and after very long time, finally got his deserved note.





2 komentarze:

  1. Całkiem ładne to "rozliczenie z przeszłością" :)

    Ileż to razy mówiłem - "Tego, a tego już nie będę malował". Niewiele z tego wynikło w przyszłości :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Buehehe - fajne te żelazko :D
    A z WFB to poniekąd ja Cię "wyleczyłem" podrzucając Oww2... :D

    OdpowiedzUsuń